شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۰۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
همزمان با ویژه‌برنامه هفته فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، نشست شعر و ادب روز سه‌شنبه ۶ آذر در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با ویژه‌برنامه هفته فرهنگی استان سیستان و بلوچستان، نشست شعر و ادب روز سه‌شنبه ۶ آذر ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود. در این برنامه جواد محمدی، غلامرضا عمرانی و مسعود میری به شعرخوانی می‌پردازند و اجرای گروه‌های موسیقی محلی، نمایش آیینی سنتی و چوب بازی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

ویژه‌برنامه هفته فرهنگی استان سیستان و بلوچستان با برپایی غرفه‌هایی چون ساخت صنایع دستی، عرضه محصولات فرهنگی، معرفی سوغات و غذاهای محلی و بومی، برپایی سیاه‌چادر، کپر با هدف معرفی آداب و رسوم و مشاهیر، مکان‌های گردشگری، بومی و محلی سیستان و بلوچستان تا ۹ آذر ماه در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.

این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه ۶ و دبیرخانه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در قالب برنامه بهار مهربانی به مناسبت هفته وحدت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.  
نظر شما