جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۰۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
نمایشگاه نقاشی سیاه‌قلم حامد نصر در نگارخانه فرهنگ‌سرای معرفت افتتاح می‌شود.
نمایشگاه نقاشی در نگارخانه معرفتبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشی سیاه‌قلم اثر حامد نصر پنجشنبه ۱۵ آذر افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه ۲۵ اثر نقاشی سبک هایپررئال از حامد نصر به نمایش گذاشته می‌شود. .آثار با تکنیک سیاه قلم و با موضوعات مختلف و با نگاهی دقیق به جزئیات خلق شده است.

حامد نصر سابقه تدریس طراحی معماری در دانشگاه هنر را دارد و مولف کتابهای راهنمای اتوکد،خود آموز عکاسی، خود آموز طراحی دستی و معماری است. وی همچنین جایزه برگزیده جشنواره خوارزمی برای طراحی اولین بازی رایانه‌ای در ایران، برگزیده جشنواره کارآفرینی در مجتمع فنی تهران،برگزیده جشنواره ما می‌توانیم به عنوان نفر برگزیده از بین سه هزار اثر تالیفی را نیز کسب کرده است.
 
از دیگر فعالیت‌های نصر می‌توانیم به نوازندگی و استاد سازهای بادی، فلوت، ساکسیفون، کلارینت، ساز دهنی، پن فلوت و نیز خوانندگی آهنگ شورسو برای دریاچه ارومیه را نیز اشاره کرد.
 
افتتاحیه نمایشگاه روز پنجشنبه ۱۵ آذر ساعت ۱۶ همراه با نشست تحلیلی و برنامه‌های هنری برگزار می‌شود و تا ۲۴ آذر نیز ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌‌سرای معرفت واقع در میدان شهرزیبا، بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن44301444تماس بگیرند.


نظر شما