پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۰۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
فرهنگ‌سرای گلستان همزمان با هفته بسیج، میزبان آثار کاریکاتور جمعی از هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوع استکبارستیزی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای گلستان همزمان با هفته بسیج، میزبان آثار کاریکاتور جمعی از هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوع استکبارستیزی است. در این نمایشگاه که با مشارکت حوزه هنری برگزار می‌شود، ۲۰ کاریکاتور در ابعاد ۸۰*۱۲۰ به نمایش در می‌آید. این آثار با محوریت منافع ملی و شعار «همه علیه استکبار» تولید شده و در آن بر تقویت روحیه استکبارستیزی، وحدت میان مردم و مبارزه با فریب‌های شیطان بزرگ تاکیده شده است. 

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان ایرانی و خارجی از جمله امیرمهدی هانی انصاری، آرش فروغی، محمد آزادمحمدی، علیرضا پاکدل، شهرام شیرزادی، محمدرضا عباسپور، سعید جوانمرد و میرپیمان احمدی پور و همچنین می‌چل مورو (کوبا)، شانکار پامارتی (هند)، جی پرچال (اسپانیا)، فابریسیو دوس سنتوس وبریتو (برزیل)، محمد آجگ (مراکش) والنتین چیبریت (رومانی) و عمرزوالوس ولارد (پرو) به نمایشگاه گذاشته شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۲ آذر ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ به نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

نظر شما