جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۰۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
نمایشگاه عکس با عنوان «مهرازی ایرانی» یکشنبه ۱۱ آذر ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق گشایش می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس با عنوان «مهرازی ایرانی» (مه: بزرگ بنایان و راز: سازنده) به هنرمندی پارسا خادم و سمیرا لاینی یکشنبه ۱۱ آذر ماه ساعت ۱۶ در نگارخانه فرهنگ‌سرای شفق گشایش می‌یابد.  

در این نمایشگاه ۳۲ اثر در اندازه ۷۰*۵۰ با موضوع آثار معماری دوره قاجار و اسلامی به نمایش در آمده و این تصاویر نمایشی از گچ کاری، کاشی‌کاری و آینه‌کاری معماران دوره قاجار از موزه‌های مقدم، مسعودیه، نگارستان، باغ ملی، زمان تهران و بازار قدیمی قزوین عکاسی شده است.
 
پارسا خادم متولد ١٣٨٥ عکاسی را نزد لیلا نورایی و حسین کیانی فرا گرفته است و نخستین نمایشگاه خود را بهمن ماه سال ۹۳ با موضوع «من به اندازه قدم می‌بینم» با ارائه ٥٣ اثر از بهترین عکس‌هایش در فرهنگ‌سرای نیاوران، نمایشگاه انفرادی «بازی‌های من با طبیعت» و نمایشگاه گروهی عکس «شش نگاه به طبیعت» در شهریور ۹۵ و نمایشگاه انفرادی عکس (بهمن ۹۵) در نگارخانه شفق برگزار کرد. 
 
همچنین سمیرا لاینی از دیگر هنرمندان این نمایشگاه دوره عکاسی را در خانه عکاسان آموخته است. وی تا کنون در نمایشگاه گروهی نگاه من (١٣٩١) و شش نگاه به طبیعت (۱۳۹۵) شرکت کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۰ آذر ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان ۲۱، بوستان شفق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند. 
نظر شما