چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۰۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
نمایشگاه پوستر با موضوع حمایت از کالای ایرانی با مشارکت سازمان ملی استاندارد تا ۱۴ آذر در فرهنگ‌سرای خاوران برپاست.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه پوستر با موضوع حمایت از کالای ایرانی تا ۱۴ آذر در فرهنگ‌سرای خاوران برپاست.

از آنجایی که موضوع حمایت از کالای ایرانی با زبان کاریکاتور و گرافیک می‌‌تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند نمایشگاهی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در فرهنگ‌سرای خاوران در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه به موضوعاتی همچون حمایت از کارگر ایرانی، حمایت از تولید کالای ایرانی، جلوگیری از واردات بی‌رویه و همچنین مباحثی که باعث می‌شود بحث اشتغال دچار مشکل شود اشاره شده است.

در حاشیه این نمایشگاه، ورک‌شاپ هنری با موضوع حمایت از کالای ایرانی در رشته‌‌های گرافیک و کارتون برپا شده است که آثار خلق شده در این وورک شاپ برای ارائه در نمایشگاه انتخاب می‌شوند.

نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی با مشارکت سازمان ملی استاندارد تا چهاردهم آذر ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای علاقه مندان است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی: میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آّباد، فرهنگ‌سرای خاوران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.



نظر شما