شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۱۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
روز یکشنبه ۱۱ آذر طی مراسمی مصطفی بیات به عنوان رییس فرهنگ‌سرای عترت و مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ معرفی شد و از فعالیت‌های سید علیرضا فاطمیان پور مدیر سابق این منطقه تقدیر شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت، یکشنبه ۱۱ آذر با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی محمد سعادتی شهردار منطقه، معاونان، مدیران مناطق و مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای عترت برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ برگزار شد

سعید اوحدی در این آیین با تقدیر از علیرضا فاطمیان‌پور با اشاره به برنامه‌های ویژه‌ای که در مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ برگزار شده است گفت: خدا را شاکریم بابت ظرفیت بالایی که این منطقه برای اجرای برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی دارد. ایده‌هایی که در این منطقه شکل گرفته و امروزه تبدیل به یک حرکت عظیم بین‌المللی مانند راه‌پیمایی «جاماندگان حسینی(ع)» شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های بهار مهربانی گفت: شما و دیگر همکارانمان در مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اتفاقی را رقم زدید که  این سازمان جایگاه واقعی خود را در میان نهادهای فرهنگی پایتخت به دست آورد. آنگونه که ریاست ستاد برگزاری جشن‌های ولادت باسعادت پیامبر رحمت(ص) به سازمان فرهنگی هنری واگذار می‌شود. این اتفاق و همه اتفاقاتی که پس از این در سازمان خواهد افتاد به واسطه عملکرد شما بوده است.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم این روند در منطقه ۱۲ به برکت حضور نیروی جوان مدیر جدید فرهنگ‌سرای عترت ادامه پیدا کند و بهتر از پیش دنبال شود.

آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ برگزار شد

سعادتی: مهم‌ترین معضل منطقه ۱۲ آسیب‌های اجتماعی است
علی‌محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ در این آیین با تقدیر از فعالیت‌های علیرضا فاطمیان‌پور گفت: تاکنون برنامه‌های خوبی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ رقم خورده است. خوشبختانه زادگاه من، آقای فاطمیان پور و آقای بیات همین منطقه است و نسبت به آن اشراف داریم. مهم‌ترین معضل امروز منطقه که در بیانات مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره شده آسیب‌های اجتماعی است. این اتفاقات یک روزه به وجود نیامده یک روزه نیز از بین نمی‌رود، باید برنامه‌های بلند مدت و تاثیرگذاری برای آن در نظر گرفت.

وی در ادامه افزود: ما در شهرداری منطقه ۱۲ هیچ مرزبندی میان معاونت اجتماعی فرهنگی و مدیریت فرهنگی هنری منطقه قائل نیستیم و آمادگی خودمان را برای هم افزایی در اجرای برنامه‌های اثرگذار فرهنگی و هنری اعلام می‌کنیم.

آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ برگزار شد

فاطمیان‌پور: منطقه ۱۲ به مجموعه‌ای پرتوان از لحاظ نیروی انسانی و امکانات سخت افزاری تبدیل شده است
علیرضا فاطمیان‌پور دیگر سخنران این مراسم بود. او ضمن تقدیر از همکاران خود در مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ گفت: هیچ کدام از ما فراموش نمی‌کنیم که سال‌ها پیش منطقه ۱۲ یکی از کم امکانات‌ترین مناطق تهران از نظر فضای فرهنگی و هنری بود و امروز به یک مجموعه پرتوان در حوزه منابع انسانی و سخت افزاری تبدیل شده است و اگر اتفاقی در منطقه روی داده است به واسطه زحمت یکایک شما همکاران من در این منطقه بوده است.

آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ برگزار شد

بیات: اجرای برنامه‌ها با رویکرد تولید فرهنگ 
مصطفی بیات آخرین سخنران این مراسم بود. وی با اشاره به اینکه منطقه ۱۲ زادگاه اوست گفت: این منطقه یک شهر کامل است چرا که در زمان صوفویه ۱۰۰ درصد شهر و در عصر ناصری ۷۰ درصد شهر را شامل می‌شده است و به همین دلیل از تنوع قومیتی برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه این منطقه از زیرساخت‌های خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی برخوردار است که از جمله آن می‌توان به میدان آیینی امام حسین(ع) اشاره کرد. امیدواریم بتوانیم احساس و اندیشه را با هم ممزوج کنیم و برنامه‌هایی را ترتیب دهیم که تولید فرهنگ کند و علاوه بر اینکه باب طبع مخاطب است، اثرگذار نیز باشد.

آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ برگزار شد

در پایان این مراسم از سید علیرضا فاطمیان‌پور رییس پیشین فرهنگ‌سرای عترت و معاون فرهنگی کنونی سازمان فرهنگی هنری تقدیر شد و مصطفی بیات به عنوان مدیر جدید فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رییس فرهنگ‌سرای عترت حکم خود را از رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت کرد.
مطالب مرتبط
نظر شما