پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۱۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
نشست نمایش و نقد و بررسی انیمیشن «جوانمردان» با حضور عوامل فیلم سه‌شنبه ۱۳ آذر در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
نمایش انیمیشن «جوانمردان» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست نقد و بررسی انیمیشن «جوانمردان» با حضور الهام ابراهیمی تهیه کننده، علی احمدی کارگردان، محمد سلطانی کارگردان فنی و امید نکوهمت کارگردان هنری، سه‌شنبه ۱۳ آذر در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

انیمیشن «جوانمردان» یک مجموعه ۱۰۰ قسمتی است که تا کنون ۱۳ قسمت آن آماده و از شبکه امید به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین در این نشست منتخبی از بخش‌های این ۱۳ قسمت نمایش داده می‌شود.

قصه «جوانمردان» در دوران مغول می‌گذرد. دورانی که سرداران ایرانی در برابر این قوم مقاومت کردند. اما بعد از یک دوره، مقاومت‌ها نامنظم می‌شود و گروه‌های کوچک مردمی شکل می‌گیرد که با حفظ باورها و ارزش‌های جامعه مبارزه ادامه پیدا می‌کند. این مجموعه با روایت این ماجراها می‌‌خواهد پیام مبارزه با ظلم را به نوجوانان آموزش دهد.

نقد و بررسی انیمیشن «جوانمردان» سه‌شنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۴ با اجرای منصور یزدانی برگزار می‌شود.  

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۰ تماس بگیرند.

نظر شما