پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۱۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
همزمان با سال حمایت از کالای ایرانی فرهنگ‌سرای گلستان برنامه «فرصت» را با معرفی کارآفرینان و فعالان اقتصادی کشور و به منظور انتقال تجربه افراد موفق در کسب و کار به جوانان برگزار می‌کند.
آشنایی با کارآفرینان موفق در فرهنگ‌سرای گلستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به وظیفه نهادهای فرهنگی در فرهنگ‌سازی و معرفی نقش مهم تلاش، کوشش، بلندهمتی و توکل در دستیابی به موفقیت برای پیاده کردن سبک زندگی اسلامی در زندگی، دومین نشست «فرصت» با معرفی یکی دیگر ازکارآفرینان برتر ایرانی برگزار می‌شود.

مهندس مظاهری، مدیر موسسه ثروت آفرینان به عنوان کارشناس برنامه تلاش می‌کند تا ضمن گفتگویی دوسویه با کارآفرین برتر به بررسی مسیر طی شده در راه موفقیت، افت و خیزها، چالش‌ها، راهکارهای اتخاذ شده در برابر بحران‌های پیشرو بپردازد.

دومین نشست پاییزی «فرصت» به معرفی شاهرخ ظهیری بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنایع غذایی مهرام اختصاص داشته و بیان راه‌های موفقیت، پرسش و پاسخ حاضران، پخش کلیپی از محل فعالیت ایشان از جمله بخش‌های تدارک دیده شده در این برنامه است.
 
اولین جلسه از این نشست با حضور بابک بختیاری، خالق برند آیس‌پک برگزار شد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در دومین نشست این برنامه می‌توانند روز سه‌شنبه ۱۳ آذر، ساعت ۱۵:۳۰ به خانه فرهنگ فدک واقع در نارمک، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، بوستان فدک، مراجعه کنند. 

نظر شما