جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۱۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
نمایش شاد و موزیکال «روباه حیله‌گر و گرگ خیال‌باف» به کارگردانی امیر قاسمی تا پایان دی ماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای فردوس روی صحنه می‌رود.
نمایش «روباه حیله‌گر و گرگ خیال باف» روی صحنه فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «روباه حیله‌گر و گرگ خیال باف» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه‌های اخلاقی به آن‌ها، از ۱۴ آذر تا پایان دی ماه همه روزه ساعت ۱۶ و صبح‌ها ویژه مدارس و مهد کودک ها در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش به نویسندگی علی اکبر حلیمی و کارگردانی امیر قاسمی، آمده است: گرگ خیال‌باف و روباه حیله‌گر با خوردن معجون نامرئی تصمیم می‌گیرند تا سلطان جنگل شوند و به سراغ حیوانات جنگل رفته و به حساب آن‌ها از جمله شیر برسند اما با اتفاقاتی در این مسیر روبه رو می‌شوند که قصه این نمایش را رقم می‌زند و ....

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در میدان صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44081039 تماس بگیرند.
نظر شما