شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۱۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
در مجموعه فرهنگی کوثر برگزار می‌شود؛
ویژه‌برنامه «ماندگاران» در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با تجلیل از سید محسن موسوی بلده چهره پیشکسوت قرآنی، چهارشنبه ۱۲ دی در مجموعه فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.
تجلیل از سید محسن موسوی بلده در «ماندگاران»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ دومین اجرا از ویژه‌برنامه «ماندگاران» را چهارشنبه ۱۲ دی ساعت ۱۴:۴۵ با تجلیل از سید محسن موسوی بلده چهره پیشکسوت قرآنی برگزار می‌کند. 

سید محسن موسوی بلده در مراحل مختلف آموزش و فراگیری قرآن از محضر استادانی چون استاد محمدتقی مروت بهره برد و علم تجوید را نزد او فرا گرفت. یکی از خدمات ارزنده قرآنی وی به جامعه قرآن دوست کشور، کتاب دو جلدی حلیه‌القرآن در خصوص قواعد تجوید به روایت حفص از عاصم است که تا کنون با تیراژ سه میلیون نسخه منتشر شده است.

موسوی تا کنون در بسیاری از مراکز قرآنی به تدریس تجوید قرآن کریم پرداخته است. وی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در محضر مقام معظم رهبری به تلاوت پرداخته و هم‌اکنون به عنوان مسئول بخش فیزیولوژی مرکز پزشکی شهدای هفتم تیر تهران به فعالیت مشغول است.

فرهنگ‌سرای امید پیش از این و در نخستین اجرای ویژه‌برنامه «ماندگاران»، با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ از عباس جهانگیری مدیر انتشارات بین‌المللی حافظ تقدیر کرد. 

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه «ماندگاران» می‌توانند به سالن آمفی‌تئاتر مجموعه فرهنگی کوثر منطقه ۱۳ واقع در خیابان پیروزی، خیابان سی متری نیروی هوایی، مسیل منوچهری، کوچه ۸/۳۳ مراجعه کنند. 

نظر شما