پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۰۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
سامانه گویای «ندای قرآن» در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افزوده شدن ۳۰ خط دیگر، با ۱۵۰ خط به مخاطبان خدمت‌رسانی می‌کند.
افزودن ۳۰ خط به سامانه گویای «ندای قرآن»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سامانه گویای «ندای قرآن» با شماره ۱۴۴ در سال ۱۳۸۰ با مدیریت سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در فرهنگ‌سرای خاوران راه‌اندازی شد و پس از این که فرهنگ‌سرای قرآن ایجاد شد، برنامه‌های قرآنی به صورت متمرکز به این فرهنگ‌سرا منتقل شد.

این سامانه به دلیل تأکید مخابرات تهران مبنی بر تغییرات و محدودیت‌ها در ارائه خدمات خط‌های سه رقمی در سال ۱۳۹۶ با شماره ۱۴۴۰ فعال است.

ارائه تلاوت‌های اساتید ایرانی و جهان اسلام و ترتیل قاریان داخلی و خارجی و ترجمه و تفسیر اساتید مختلف از جمله خدمات این سامانه بود که تاکنون با استقبال علاقه‌مندان روبرو شده است.

رئیس فرهنگ‌سرای قرآن درباره  این سامانه عنوان کرد: سامانه گویای «ندای قرآن» در حال حاضر با ۱۲۰ خط به علاقه‌مندان خدمت‌رسانی می‌کند.

علی‌اکبر توپچی با اشاره به اینکه تماس‌های روزانه استقبال مخاطبان را از این سامانه نشان می‌دهد، ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ۳۰ خط دیگر به این خطوط اضافه می‌شود و در نهایت با ۱۵۰ خط به مخاطبان خدمت‌رسانی خواهد کرد.
منبع: ایکنا
نظر شما