پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۰۲۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
نمایش شاد و موزیکال کودک «لولوی آوازه خوان » به کارگردانی «کتایون همتی» تا پایان دی ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «لولوی آوازه خوان» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش نکات و مفاهیم اخلاقی به آن‌ها، تا پایان دی ماه همه روزه به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۸ و صبح‌ها ویژه مدارس و مهد کودک‌ها در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

داستان این اثر به نویسندگی «رضا فیاضی»، درباره یک بچه لولو است که پدر و مادر او لولوهای ترسناکی هستند و بچه‌ها را می‌ترسانند، هر چقدر تلاش می‌کنند، بچه لولو را یک لولوی ترسناک تربیت کنند، نمی‌توانند. بر همین اساس، برعکس بچه لولو به موجودی مهربان و تمیز و دوست داشتنی تبدیل می‌شود که حتی به مدرسه آدم‌ها می‌رود و به جای نعره‌های ترسناک، آوازهای زیبا می‌خواند.

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما