جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۲۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
فرهنگ‌سرای سرو با همکاری انتشارات سوره مهر هشتمین گردهم‌آیی «کوله گردها» را برگزار می‌کند.
هشتمین گردهم‌آیی «کوله گردها» در فرهنگ‌سرای سروبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، انتشارات سوره مهر در راستای ترویج فرهنگ کتاب، سینما و موسیقی که در کنار آن معرفی اماکن فرهنگی و تاریخی شهر تهران است برنامه‌ای با عنوان «کوله گردها»، چهارشنبه ۲۱ آذر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود.
 
«کوله گردها» بر طبق یک برنامه مشخص که کتاب‌ها، فیلم و موسیقی برای مطالعه، دیدن و شنیدن به اعضای گروه معرفی می‌شود افراد پس از مطالعه آن‌ها در جلسه‌ای گردهم می‌آیند تا با حضور یک مهمان که عمدتا نویسنده کتاب یا منتقد فیلم است با هم گفت و گو می‌کنند. 

این برنامه طی اجراهای موفقی که در باغ کتاب، باغ موزه نگارستان، باغ موزه دفاع مقدس، سرای کاظمی، کتابخانه و موزه ملی ملک، مجموعه فرهنگی سرچشمه و خانه موزه مقدم داشته است، در هشتمین گردهم آیی این هفته به معرفی کتاب "خاطرات سفیر" با حضور نویسنده کتاب نیلوفر شادمهری در فرهنگ سرای سرو برگزار می شود. 

علاقه‌مندان شرکت در این گردهم آیی  می توانند  چهارشنبه ۲۱ آذر، ساعت۱۶ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند و با شماره تلفن 88881879 داخلی 103 تماس بگیرند.
نظر شما