جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۲۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
نمایشگاه گروهی نقاشی «هنر فراتر از محدودیت‌ها» با آثاری از هنرمندان چند مرکز آموزشی، توانبخشی توان یابان در گالری پردیس ملت برپا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به مناسبت هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت، نمایشگاه گروهی نقاشی «هنر فراتر از محدودیت‌ها» با اکران آثاری از هنرمندان چند مرکز آموزشی، توانبخشی از جمله مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، مرکز توانبخشی عاطفه، مرکز جامع توانبخشی عمل و مراکز ملائک، ارمغان و زینب از ۲۳ تا ۳۰ آذرماه در گالری شماره ۲ پردیس ملت به نمایش در می‌آید.

افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با حضور هنرمندان مطرح کشور، علاقه‌مندان به آثار هنری و صاحبان آثار برگزار خواهد شد و هنردوستان می‌توانند تا ۳۰ آذر از ساعت ۱۱ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

نقاشی های این نمایشگاه برای فروش عرضه خواهد شد و استقبال علاقه‌مندان از آثار هنری می‌تواند در کسب استقلال اجتماعی و حضور موثر در جامعه  پدیدآورندگان، نقش به سزایی ایفا کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه «هنر فراتر از محدودیت‌ها» به گالری شماره ۲ پردیس سینمایی ملت واقع در خيابان وليعصر (عج)، بزرگراه آيت الله هاشمي رفسنجاني، روبروي بزرگراه كردستان، پرديس سينما گالري ملت، طبقه  منفي٢ مراجعه کنند.
نظر شما