چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۲۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
نشست ملاقات با نویسنده با عنوان «پچ پچ با کتاب» با نقد و بررسی کتاب «ماجراهای آقای خرمالو» چهارشنبه ۲۱ آذر در کتابخانه شهید قدیریان برگزار می‌شود.
نشست «پچ پچ با کتاب» در کتابخانه شهید قدیریان برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،در نشست «پچ پچ با کتاب» کتاب ماجراهای آقای خرمالو اثری کمیک استریپ از شهرام شفیعی با تصویرگری سام سلماسی با حضور نویسنده کتاب و پروین پناهی به عنوان کارشناس و منتقد چهارشنبه ۲۱ اذر  در کتابخانه شهید قدیریان خوانده و نقد و بررسی می‌شود.

کتاب ماجراهای آقای خرمالو شامل سه داستان به نام‌های خروپف، آمپول و خرابی است و در قطع خشتی در ۲۸ صفحه برای مخاطبان کودک و نوجوان به چاپ رسیده است.

پروین پناهی منتقد برنامه دارای مدرک فوق لیسانس ادبیات و فعالیت‌های چون؛ داوری چندین جشنواره ادبی، داوری مسابقات مادران قصه‌گو و چندین دوره مسابقات کتابخوانی مجازی است. وی عضو شورای کتاب کودک و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و تالیفاتی در حوزه زنان و کودکان نیز دارد.

شهرام شفیعی نویسنده کتاب نیز فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی است و سابقه فعالیت مطبوعاتی به عنوان سرویراستار را در کارنامه  خود دارد. وی موفق به دریافت ۲۰ جایزه از جشنواره‌های گوناگون شده است. همچنین دو کتاب خروس سبز و درخت گلابی برگزیده اصلی کتاب دفاع مقدس شده است. از دیگر آثار وی می‌توان به آقا بالا دست گنده ، ماه در چاه اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در نشست ادبی «پچ پچ با کتاب» از ساعت ۱۷ به آدرس میدان حر،خانه فرهنگ حر، کتابخانه شهید قدیریان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 66402365 تماس بگیرند.
نظر شما