پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
شهردار تهران از غرفه کانون «شهر هوشمند» فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات که در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند در برج میلاد برپا شده است، بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با حضور در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند در برج میلاد، چهار محصول خود را در زمینه هوشمندسازی و شهر هوشمند ارائه کرده است. این محصولات عبارتند از: سیستم اعلان گفتار، مدیریت هوشمند ساختمان با میکرو کنترلر، پلتفرم جامع و یکپارچه مانیتورینگ شهری با استفاده از شبکه‌های بی‌سیم سنسوری و معرفی یک سوپر مارکت آنلاین.

شهردار تهران دوشنبه ۱۹ آذر ماه از غرفه فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات بازدید کرد و از دو محصول پلتفرم جامع مانیتورینگ محیطی و شهری و  مدیریت هوشمند ساختمان استقبال کرد.

این دو محصول در نتیجه ایجاد اکوسیستم صحیح کارآفرینی در دانشگاه بویین‌زهرا ایجاد و پیاده‌سازی شده است و قرار است به صورت پایلوت در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات پیاده سازی شود.

دومین «همایش و نمایشگاه بین‌المللی تهران هوشمند» میزبان جمعی از فعالان و متخصصان دولتی و بخش خصوصی از کشور‌های مختلف در حوزه شهر هوشمند است و تا سه‌شنبه ۲۰ اذر ساعت ۱۷در برج میلاد دایر است.


نظر شما