جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
نمایشگاه گروهی نقاشی افروز شیشه‌گر و هنرجویان وی عصر روز دوشنبه ۱۹ آذر در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن افتتاح شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی افروز شیشه‌گر و هنرجویان وی عصر روز دوشنبه ۱۹ آذر در نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن افتتاح شد. در این نمایشگاه نقاشی که تا ۲۹ آذر ادامه دارد، ۴۰ اثر نقاشی در سبک رئال و هایپر رئال و با تکنیک‌های رنگ روغن، گواش، سیاه‌قلم، طراحی با مداد، راپید و پاستل مدادی با موضوعات متنوع به نمایش در آمده است. 

بهروز صفری، جاوید میلان، علی اخوان پناه، سید علی موسوی، ابراهیم طرفی، الهه بصیرنیا، نسرین شکری و افروز شیشه‌گر هشت هنرمند حاضر در نمایشگاه هستند که آثارشان به نمایش گذاشته می‌شود.

افروز شیشه‌گر متولد ۱۳۶۹ است و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است. این هنرمند جوان مدرس طراحی و نقاشی بوده و به تکنیک‌های مختلف نقاشی مسلط است. کسب مقام اول و دوم بهترین اثر دانش‌آموزی سال‌های ۸۳ و ۸۴ در سطح منطقه و تهران و شرکت در نمایشگاه‌های گروهی در نگارخانه مینا (سال ۹۰ و ۹۱)، نگارخانه اریک (سال ۹۷) و سمای قلم نگارخانه فرشچیان (شهریور ۹۷) در کارنامه شیشه‌گر به چشم می‌خورد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه‌آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما