شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۳۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
محفل ادبی ققنوس با معرفی گزینه اشعار «نرگس دوست» با حضور جمعی از شاعران در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
معرفی و بررسی گزینه اشعار «نرگس دوست» در انجمن ادبی ققنوسبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «ققنوس» با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادب، روز دوشنبه ۲۶ آذر ساعت ۱۶ با بخش‌های مختلف از جمله معرفی و نقد و بررسی مجموعه شعر و شعرخوانی شاعران مدعو در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این جلسه با اجرای مینا آقازاده به عنوان کارشناس مجری، کتاب گزیده اشعار نرگس دوست با حضور صاحب اثر معرفی و توسط منتقدان مدعو و حاضر در جلسه از جمله عادل اعظمی، هرمز علی پور، کریم رجب زاده و رضا روشنی نقد و بررسی می‌شود.

علاوه بر معرفی این کتاب، تنی چند از شاعران مدعو و حاضر در نشست به اسامی فهیمه محمودی، حسین اشراق، عفت کیمیایی، آسیه حیدری، اسفندیار ساکنیان، سریا داودی حموله، حسن اسدی شبدیز، آزاده فراهانی، محبوبه ابراهیمی، سجاد سعیدنژاد، لیلا درخش، علی سینا رخشنده مند، علیرضا مطلبی، فرزاد آبادی، هرمز سعدالهی و علی رشیدی، شعرخوانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  44088708  تماس بگیرند.
نظر شما