شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۳۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
در بیست و هفتمین نشست «چارسوق کتاب» کتاب «عشق های زودگذر ماندگار» سه‌شنبه ۲۷ آذر در کتابخانه فرهنگ‌سرای رازی نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،بیست و هفتمین نشست از سلسله نشست‌های «چار سوق کتاب» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، ترغیب شهروندان به مطالعه و ارتقا سطح اطلاعات و آشنایی شهروندان با شخصیت‌های تاثیر گذار فرهنگی، با نقد و بررسی کتاب «عشق‌های زود گذر ماندگار» نوشته آندری سرگیویچ مکین و با حضور مترجم اثر اسدالله امرایی در کتابخانه فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌شود.

مؤلفه‌های عمده آثار مکین را به‌طور کلی می‌توان تجربه هول‌انگیز و شخصی او از دوران تلخ استالینیسم و تبعات وحشتناک آن در کلیت اجزای فرهنگی و سیاسی کشور روسیه دانست و این نکته بیشتر از آن جهت حائز اهمیت است که آندره مکین در غالب آثار خود توانسته این تجربه تلخ شخصی را با جادوی ادبیات و رمان، همه‌گیر و عمومی‌کند.

این برنامه با حضور مترجم کتاب و مرتضی صالح آبادی به عنوان مجری و کارشناس سه شنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در برنامه به نشانی: میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی، فرهنگ‌سرای رازی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353 تماس بگیرند.
نظر شما