سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۳۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران همزمان با روز پژوهش، بیش از ۷۵۰ جلد کتاب به کتابخانه امام خمینی (ره) فرهنگ‌سرای امید اهدا کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران همزمان با روز پژوهش، بیش از ۷۵۰ جلد کتاب آموزشی و کمک‌آموزشی در رشته‌های گوناگون مانند پزشکی، فنی مهندسی و... به کتابخانه امام خمینی (ره) فرهنگ‌سرای امید اهدا کرد.

ارزش ریالی این کتاب‌ها که در بخش دانشگاهی جزو کتاب‌های کمیاب و در بخش کمک‌آموزشی چاپ و نشر سال ۱۳۹۷ است، بالغ بر ۳۰ میلیون تومان تخمین زده می‌شود. 

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران که از سال ۱۳۶۴ به عضویت فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های کتابداری -ایفلا- درآمده است، بزرگ‌ترین کتابخانه دانشگاهی ایران است و مجموعه‌ای غنی و گسترده از منابع گوناگون در زمینه‌های مختلف علوم و فنون و ادب را در بر می‌گیرد. این کتابخانه در کنار کتابخانه‌های تخصصی دانشکده‌ها که هر یک بر حسب نیازهای علمی و آموزشی ویژه خود به وجود آمده‌اند، بیشتر به امر پژوهش اختصاص دارد و به گردآوری آثار مربوط به مطالعات اسلام‌شناسی، ایران‌شناسی و شرق‌شناسی می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای بهره بردن از منابع کتابخانه امام خمینی (ره) می‌توانند به نشانی خیابان ۱۷ شهریور، بالاتر از میدان شهدا، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگ‌سرای امید مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۳۸۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما