پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۳۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
فرهنگ‌سرای بهاران با مشارکت شهرداری منطقه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنی را با عنوان «یلدای مهربانی» درمرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برگزار می‌کند.
جشن «یلدای مهربانی» در فرهنگ‌سرای بهارانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن شب یلدا فرهنگ‌سرای بهاران با مشارکت شهرداری منطقه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنی را با عنوان «یلدای مهربانی» روز چهارشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۴ در مرکز همایش‌های فرهنگی هنری بهاران برگزار می‌کند.

جشن «یلدای مهربانی» با هدف پاسداری از آیین زیبا و کهن ایرانی برگزار می‌شود تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره نقاشی «ضریح مهربانی» از دیگر بخش‌های این مراسم است.

این برنامه از بخش‌های متنوعی چون قصه‌گویی، مشاعره، اجرای گروه موسیقی سنتی، نقالی و شاهنامه‌خوانی و حافظ خوانی و اهدای فال حافظ به مهمانان است.

در حاشیه جشن «یلدای مهربانی» ایستگاه‌هایی چون: عکس یادگاری با دکور شب یلدا، نقاشی کودکان و نوجوانان، خلاقیت و کاردستی، پذیرایی و سفره‌خانه سنتی، غرفه انجمن اهدای عضو و غرفه صنایع دستی برپا شده است.

از علاقه‌مندان دعوت می‌شود برای شرکت در این جشن به نشانی میدان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، مرکز همایش های فرهنگی هنری بهاران مراجعه کنند.

نظر شما