جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۰۳۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
به مناسبت بلندترین شب سال، هنرمندان داستان‌نویس کانون زنگ داستان فرهنگ‌سرای اخلاق، در قالب برنامه «یلدای مهربانی» با حضور در جمع خانواده‌های نیازمند جنوب تهران، ضمن دریافت فکر اولیه برای داستان‌نویسی، هدایایی به مناسبت یلدا به کودکان اهدا می‌کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور همدلی و مهربانی با خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب‌دیده و نیازمند جامعه، به مناسبت شب یلدا ۴۰ نفر از اعضای کانون ادبی زنگ داستان فرهنگ‌سرای اخلاق، جمعه ۳۰ آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور در امامزاده ابوالحسن (ع) واقع در انتهای خیابان شهید رجایی در جمع خانواده‌های نیازمند، ضمن دریافت فکر اولیه برای نگارش داستان‌های کوتاه از افرادی که در شرایط سختی با آرامش و امید روزگار می‌گذرانند، با استفاده از زاویه دید نمایشی، به شخصیت‌پردازی و خلق داستان‌های کوتاه می‌پردازند.
 
اعضای کانون زنگ داستان مبلغی بالغ بر ۳۵ میلیون ریال از محل فروش کتاب‌هایشان را به عنوان نذر فرهنگی جمع‌آوری کرده‌اند و صرف خرید لباس گرم و لوازم‌التحریر کرده و در این برنامه به کودکان و خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند اهدا می‌کنند.

تجهیز پنج کتابخانه در اوایل مهر ماه سال جاری در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در روستاهای سرپل ذهاب فعالیت دیگر اعضای کانون زنگ داستان در قالب نذر فرهنگی بوده است. 
نظر شما