جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۳۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
فیلم سینمایی «یک مکان ساکت» چهارشنبه ۲۸ آذرماه با حضور سعید قطبی‌زاده به نمایش در می‌آید و نقد می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «یک مکان ساکت» چهارشنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۸ در نشست تخصصی فیلم و گپ با حضور سعید قطبی‌زاده به نمایش در می‌آید و نقد می‌شود. 

یک مکان ساکت (A Quiet Place) فیلمی در ژانر درام هیجان‌انگیز و ترسناک به نویسندگی و کارگردانی جان کرازینسکی است. کرازینسکی علاوه بر کارگردانی، بازی در یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

جان کرازینسکی در نقش لی آبوت، امیلی به لانت در نقش اِوِلین آبوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن آبوت و نوآ جوپ در نقش مارکوس آبوت در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان فیلم در آینده رخ می‌دهد و دورانی را به تصویر می‌کشد که هیولاهایی ناشناخته زمین را به تسخیر خود درآورده‌اند و کوچک‌ترین صدایی می‌تواند آنان را به سوی انسان کشانده و سبب نابودی‌شان شود. در این داستان لی (جان کرازینسکی) و اِوِلین (امیلی به لانت) و فرزندانشان حضور دارند. خانواده‌ای که کاملاً در سکوت مطلق قرار دارند و تمام مواردی که باعث می‌شود صدایی تولید شود و امنیت خانواده به خطر بیفتد را نیز زیر نظر دارند تا اشتباهی رخ ندهد. حال این خانواده در تمام طول مدت زندگی خود باید هر کاری را بدون هیچ صدایی انجام دهند؛ و گر نه توسط این موجودات شکار می‌شوند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی واقع در پاسداران، خیابان گل‌نبی، میدان قبا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند. 

نظر شما