جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۴۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در موسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث با آیت‌الله ری‌شهری رییس این موسسه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری با آیت‌الله ری شهریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در موسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن و گفتگو با آیت‌الله ری‌شهری رییس موسسه دارالحدیث و مسولان ارشد موسسه، با اشاره به تلاش‌های ماندگار در عرصه پژوهش‌های حدیث‌محور گفت: مجموعه تألیفاتی که پژوهشگاه قرآن و حدیث در حوزه فرهنگ قرآن و عترت از خود به جای گذاشته، آثاری ماندگار و ارزشمند است.

وی پژوهش‌های صورت گرفته این موسسه در حوزه اخلاق را نیاز جامعه امروز دانست و افزود: با استفاده از این آثار می‌توان برای بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه راه‌حال‌های مفیدی پیدا کرد.

اوحدی با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره فعالیت‌های موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث اضافه کرد: مقام معظم رهبری اقتدار معنوی جامعه را بر پایه اصالت‌ها و هویت‌های معنوی می‌دانند و می‌فرمایند: فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این مؤسسه در راستای ترویج فرهنگ قرآن و حدیث بوده که این، تضمین کننده اقتدار معنوی برای کشور است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیت‌الله ری‌شهری را شخصیتی ماندگار در جریان انقلاب اسلامی دانست و گفت: آیت‌الله ری‌شهری رئیس مؤسسه دارالحدیث بیش از ۵۰ سال از عمر خود را با هدف ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) صرف کرده است و معرفی و پاسداشت چنین عالمانی به جوامع اسلامی یکی از رسالت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران محسوب می‌شود.
نظر شما