جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
بیست و سومین عصر طنز و فکاهی «نَقل نُقل» با معرفی مجموعه شعر طنز و با حضور شاعران طنزپرداز در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
معرفی کتاب «از دوست خنجر خورده‌ایم» در نَقلِ نُقلبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل طنز «نَقل نُقل» از ویژه برنامه‌های شاد و مفرح است که با هدف آشنایی جوانان علاقه‌مند به اصول و ساختار شعر و ادبیات طنز فارسی، پرداختن به مشکلات اجتماعی با نگرش و بیان متفاوت با نگاه طنز، ایجاد نشاط و شادابی در خانواده‌ها و همچنین تقویت مهارت شاد زیستن، روز دوشنبه ۳ دی ماه ساعت ۱۷ با حضور اهالی شعر و ادب، در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

مهدی فرج الهی از طنزپردازان جوان و صاحب سبک، اجرای بیست و سومین عصر طنز و فکاهی«نقل نقل» را بر عهده دارد و فرامرز ریحان صفت از شاعران طنزپرداز کشور مهمان ویژه آن است که آخرین اثر وی به نام «از دوست خنجر خورده‌ایم» در این محفل معرفی و بررسی می‌شود.

شرح و شگرد توسط حسن صادقی، شعرخوانی طنز و فکاهی، کاریکلماتور، اجرای موسیقی، مسابقه و ... از بخش‌های متنوع این محفل طنز و فکاهی خواهد بود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه مفرح می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند.
نظر شما