جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۴۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
فیلم سینمایی «وینچستر» به کارگردانی برادران اسپیریگ در فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و بررسی «وینچستر» در فرهنگ‌سرای رسانهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وینچستر (Winchester) فیلمی در سبک ترسناک به کارگردانی برادران اسپیریگ (پیتر و مایکل اسپیریگ) است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

هلن میرن، جیسون کلارک، سارا اسنوک، آنگوس سمپسون، لورا برنت و تیلور کاپین از بازیگران فیلم سینمایی وینچستر هستند.

این فیلم زندگی سارا وینچستر و عمارت اسرارآمیز او است که تبدیل به یک منطقه توریستی جذاب شده، توریست‌های این خانه هم داستان‌ها و حکایات خود را دارند و بسیاری از آنها ادعا می‌کنند که در خانه روح دیده‌اند یا برای مدتی به تسخیر ارواح در آمده‌اند. فیلم وینچستر تا حد زیادی بر اساس واقعیت ساخته شده با این تفاوت که فیلمساز با این هدف وارد شده که توهمات سارا وینچستر را واقعی بشمارد و جریان جن زدگی خانه رابه واقعیت بدل کند.

«وینچستر» در نشست این هفته «یک فیلم، یک نقد» دوشنبه ۳ دی ساعت ۱۷ با دوبله فارسی به نمایش درآمده و سپس با حضور غلامرضا آذری و محمدرضا فهمیزی نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل‌نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.
نظر شما