شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۴۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
رییس مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری گفت: چرخه احراز صلاحیت مربیان چنان باید فعال باشد که هر مربی پس از معرفی به مرکز آموزش، ظرف ۳ هفته تعیین تکلیف ‏شود و اجرای این برنامه را در دستور کار داریم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید نوید برکچیان رییس مرکز مطالعات و آموزش سازمان فرهنگی هنری با مهم دانستن نقش مربیان به‌ عنوان نمایندگان سازمان فرهنگی هنری گفت: فرایند آموزش این سازمان یک شبکه آموزش مربی محور است و در مواجهه با مخاطبان، مربیان نمایندگان سازمان هستند که از منظر مخاطبان هیچ تفاوتی بین مربیان و کارمندان سازمان وجود ندارد، حتی مربیان نقش ‏آفرینی بیشتری در اثربخشی بر مخاطبان دارند.

وی افزود: در گذشته دور، سازمان هیچ شناختی از مربیان نداشت اما این روند تغییر کرد و مربیانی اجازه فعالیت دارند که اعتبارنامه تدریس داشته باشند. مربیان حین تدریس ارزیابی می‌‏شوند و مبتنی بر این ارزیابی دوره‏‌های ضمن خدمت برایشان طراحی می‌‏شود.

رییس مرکز آموزش بیان کرد: تیرماه سال جاری بیش از ۱۵۰۰ مربی به دلیل برگزار نشدن آزمون مربیان در سامانه انباشت شده و در انتظار آزمون بودند که با برگزاری آزمون‌های احراز صلاحیت بیش از ۱۰۰۰ نفر از مربیان تعیین تکلیف شده‌اند که با برنامه ‏ریزی انجام شده طی ۲ ماه آینده، الباقی این مربیان تعیین تکلیف شده و اعتبارنامه‌‏هایشان صادر می‌‏شود و دیگر هیچ مربی‏ در انتظار آزمونی نخواهیم داشت مگر مربیانی که به‌ تازگی برای احراز صلاحیت تدریس به ما معرفی شوند.

نظر شما