شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۴۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
حجت الاسلام علی شیرازی با حضور در آیین رونمایی از کتاب «گردان ۴۰۹» و تقریظ سردار قاسم سلیمانی برای این کتاب از سازمان فرهنگی هنری برای توجه ویژه به شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تقدیر کرد.
تقدیر نماینده ولی فقیه از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین رونمایی از کتاب «گردان ۴۰۹» نوشته عبدالرضا مزاری و تقریظ سردار قاسم سلیمانی بر این کتاب، با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام‌جمعه موقت تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)، علی‌محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲، سردار غلامرضا باغبانی فرمانده نیروی قدس در زاهدان، حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس و جمعی از رزمندگان و خانواده شهدا یکشنبه دوم دی ماه در فرهنگ‌سرای عترت برگزار شد.

حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای توجه ویژه به شهدای دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: تلاش کنیم تا برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کتا‌ب‌های دفاع مقدس را به دوستانمان هدیه دهیم. همه باید کتاب‌هایی که در حوزه دفاع مقدس نوشته شده را بخوانیم و به دیگران معرفی کنیم. آنچنان که مقام معظم رهبری فرموده‌اند برای صدور انقلاب به جهان تنها یکی از این کتاب‌ها کافی است.

کتاب گردان ۴۰۹ شامل ۱۶۰ قطعه عکس و خاطره از رزمندگان و غواصان گردان ۴۰۹ قبل از عملیات والفجر ۱۰ است که کار نویسندگی و تصویربرداری آن بر عهده عبدالرضا مزاری (فرزند شهید حجت‌الاسلام حاج شیخ علی مزاری) بوده است.

نظر شما