شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۴۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
با دریافت حکمی از رییس سازمان فرهنگی هنری
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعطای حکمی، محسن جلالی فراهانی را به عنوان مدیرعامل جدید موسسه نشر شهر و باغ کتاب تهران منصوب کرد.
مدیرعامل جدید موسسه نشر شهر معرفی شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اعطای حکمی، محسن جلالی فراهانی را به عنوان مدیرعامل جدید موسسه نشر شهر و باغ کتاب تهران منصوب کرد. متن این حکم به این شرح است:
«جناب آقای محسن جلالی فراهانی
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده، به استناد ماده ۱۲۴ اصلاحیه قانون تجارت و اساس‌نامه بنا به پیشنهاد هیئت‌مدیره موسسه، بدین‌وسیله جناب‌عالی را به سمت «مدیرعامل موسسه نشر شهر» منصوب می‌نمایم.
انتظار می‌رود در راستای اساس‌نامه، با مساعدت اعضای محترم هیئت‌مدیره و با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش در انجام امور محوله، بهره‌گیری از نیروهای اندیشمند و صاحب‌نظر و با سازماندهی هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند نسبت به تحقق مأموریت های موسسه اقدام نمایید. 
از خداوند متعال آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون شما را در جهت تحقیق منویات مقام معظم رهبری در خدمت به آحاد شهروندان مسئلت می‌کنم. 
سعید اوحدی، رییس هیئت‌مدیره و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران.»

پیش از این سید مجید حسینی مدیریت موسسه نشر شهر و باغ کتاب تهران را بر عهده داشت. 

نظر شما