جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۴۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار می‌کند؛
فرهنگ‌سرای کار و تعاون با هدف تعیین استعداد مخاطبان برای یادگیری زبان دوم و آشنایی آنان با تاثیر عوامل متعدد بر آموزش زبان، اولین همایش «بررسی روش‌های نوین در آموزش زبان انگلیسی» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش «بررسی روش‌های نوین در آموزش زبان انگلیسی» درباره اهمیت یادگیری زبان انگلیسی از منظر روانشناسی، آموزشی، فرهنگی و اقتصادی روز دوشنبه ۱۰ دی از ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.

ارتباط زبان و روانشناسی شخصیت نیز با هدف تبیین تاثیر تیپ‌های شخصیتی بر روی سطح مهارت زبان انگلیسی زبان آموزان از جمله محورهای این همایش است.

فرزانه فولادلو کارشناس ارشد زبان و ادبیات انگلیسی و مدرس با سابقه زبان در این همایش سخنرانی می‌کند و راهکارهای اساسی یادگیری زبان، شاخص‌ها و مهارت‌های زبان آموزی و تأثیر آن بر موفقیت تحصیلی و شغلی را برای علاقه‌مندان بازگو می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66044887 تماس بگیرند.
نظر شما