جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۵۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
فیلم سینمایی بلید رانر ۲۰۴۹، شنبه ۱۵دی در سومین نشست «سینماIT» در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم سینمایی بلید رانر ۲۰۴۹ در فرهنگ‌سرای فناوریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین نشست «سینماIT»  با نمایش و نقد و بررسی فیلم سنمایی بلید رانر (Blade Runner2049) به کارگردانی دنی ویلنوو، شنبه ۱۵ دی ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای فناوری ا طلاعات برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی بلید رانر۲۰۴۹، فیلمی آمریکایی در سبک نئو نوآر علمی-تخیلی به کارگردانی دنی ویلنوو و نویسندگی مایکل گرین و همپتن فنچر است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم بلید رانر (۱۹۸۲) به‌شمار می‌رود و هریسون فورد یکبار دیگر به ایفای نقش ریک دکارد می‌پردازد. از دیگر بازیگران آن می‌توان به رایان گاسلینگ، دیوید باتیستا، آناد آرماس، رابین رایت، سیلفیا هوکس، لنی جیمز و جرد لتو اشاره کرد.
 
فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷، به صورت دو بعدی، سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی در ایالات متحده نمایش داده شد شد.

در این برنامه محمد رضا فهمیزی منتقد سینما، حامد کبود جامه کارشناس IT و افشین سروری به عنوان مجری برنامه حضور دارند و پس از نمایش فیلم به نقد و بررسی فیلم از منظر فناوری اطلاعات می‌پردازند.  

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه کنند.
نظر شما