جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۵۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
مراسم اختتامیه نمایشگاه «طبیعت از نگاه دوربین من» با حضور بابک برزویه دوشنبه ۱۰ دی در فرهنگ‌سرای امید برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیین اختتامیه نمایشگاه عکس گروهی با عنوان «طبیعت از نگاه دوربین من» که از اول تا ۱۰ دی در محل نگارخانه آبی فرهنگ‌سرای امید برپا بود، با حضور بابک برزویه و تمامی شرکت کنندگان، هنرمندان عکاس و جمعی از هنر دوستان دوشنبه ۱۰ دی در فرهنگ‌سرای امید برگزار شد.

در این مراسم بابک برزویه عکاس سینما و تلویزیون با اشاره به آموزش عکاسی در دوره‌های قدیمی که به صورت آنالوگ بوده و باعث قوام بیشتر آموخته‌های آکادمیک هنرمندان رشته عکاسی می‌شد گفت: امروزه با توجه به در دسترس بودن موبایل‌های مجهز به دوربین همه امکان عکاسی را دارند ولی زمانی می‌توانیم بگوییم عکاس موفقی هستیم که عکس‌های ما یک داستان را روایت کند. اگر توانستیم با کنار هم گذاشتن چند عکس که خودمان گرفته‌ایم داستانی را روایت کنیم آن زمان موفق شده‌ایم.

در بخش دیگری از این مراسم از شرکت کنندگان در نمایشگاه تقدیر و هدایایی به آنها داده شد.

نگارخانه آبی با هدف حمایت از ارائه آثار هنرمندان جوان و نو اندیش و بستر سازی برای به نمایش درآوردن آثار خلاقانه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در مجموعه فرهنگی هنری منطقه ۱۳ و فرهنگ‌سرای امید میزبان هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از دیگر نمایشگاه‌های نگارخانه آبی می‌توانند به فرهنگ‌سرای امید به نشانی: میدان امام حسین (ع)، خیابان ۱۷ شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33303842 (نگارخانه آبی) تماس بگیرند.

نظر شما