پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۵۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
قانون مورفی، دزد و پری (۲)، اتاق تاریک و مجموعه ۶ فیلم کوتاه، فیلم‌های اکران زمستان هستند.
نمایش ۳ فیلم بلند و ۶ فیلم کوتاه در اکران زمستانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهار فیلم بلند و چهار فیلم کوتاه در زمستان اکران خود را آغاز کرده‌اند و برای تماشای آن‌ها می‌توانید به سینماهای سازمان فرهنگی هنری: پردیس‌های سینمایی باغ کتاب تهران، ملت، آزادی، راگا، رازی و تماشا و همچنین سینما چاپلین فرهنگ‌سرای بهمن، سینمای فرهنگ‌سرا اشراق و سینما پامچال مراجعه کنید.

قانون مورفی – رامبد جوان
قانون مورفی فیلمی در ژانر کمدی اکشن به کارگردانی رامبد جوان است که از ۱۲ دی روی پرده سینماها رفته است. پوریا شجاعی، محمدعلی حسینی و پویا مهدوی‌زاده نویسندگان چهارمین ساخته رامبد جوان هستند. 
امیر جدیدی، امیر جعفری، مهسا طهماسبی، هادی کاظمی و رامبد جوان بازیگران قانون مورفی را تشکیل می‌دهند. 
این فیلم به تاثیر قوانین ادوارد مورفی بر زندگی پلیسی که به این قواعد اعتقاد دارد می‌پردازد.

اتاق تاریک – روح‌الله حجازی
اتاق تاریک فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی محصول سال ۱۳۹۶ است. موضوع فیلم اتاق تاریک پیرامون آزار و تجاوز جنسی کودکان در ایران است.
«اتاق تاریک» برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم توانست جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم هانوی در سال ۲۰۱۸ را بدست آورد.
ساره بیات، ساعد سهیلی و سید علیرضا میرسالاری بازیگران پنجمین ساخته روح‌الله حجازی هستند.

دزد و پری (۲) – حسین قناعت
دزد و پری (۲) ادامه‌ای بر فیلم کودک و نوجوان دزد و پری است که در سال ۹۴ تولید و منتشر شد.
قسمت دوم این فیلم با بازی امیرحسین صدیق، ارژنگ امیرفضلی، شقایق فراهانی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی و هنرمندان خردسالی چون یاس نوروزی، پارسیا شکوری‌فر و عرفان برزین ساخته شده ماجراهای عجیب پدری را نشان می‌دهد که خود را دانشمند می‌داند و مدعی است که قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است.

فیلم‌های کوتاه زمستان ۹۷ – هنر و تجربه
«آینه‌های پریده رنگ» به کارگردانی سالم صلواتی، «تو هنوز اینجایی» به کارگردانی کتایون پرمر و محمد روحبخش، «دیدن» اثری از سهیل امیرشریفی، «فروزان» ساخته‌ میرعباس خسروی‌نژاد، «نسبت خونی» به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و «و می‌گذریم…» ساخته‌ پریسا گرگین فیلم های کوتاه زمستان ۹۷ را تشکیل می دهند که در گروه هنر و تجربه به نمایش درمی‌آیند.
نظر شما