پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۵۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
نگارخانه شماره یک فرهنگ‌سرای گلستان آثار محمدعلی ذوالقدر را در نمایشگاه نقاشی پشت شیشه با عنوان «شیشه‌نگار عاشق» به نمایش گذاشته است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نگارخانه شماره یک فرهنگ‌سرای گلستان آثار محمدعلی ذوالقدر را در نمایشگاه نقاشی پشت شیشه با عنوان «شیشه‌نگار عاشق» هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ به نمایش گذاشته است.

این نمایشگاه گامی نو در راستای رشد و اعتلای این هنر با قدمت چند صد ساله است. پیوند بین پیشکسوتان و هنرمندان جوان این رشته، آیین بزرگداشت محمدعلی ذوالقدر با حضور عبدالله رحیمی، معرفی این هنر به هنرمندان رشته‌های تجسمی، زنده نگاه داشتن این هنر قدیمی و رساندن آن به جایگاه سابق، نمایش ابتکارات و نوآوری‌های جدید این رشته و معرفی قابلیت‌های این هنر و کاربردی کردن آن از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه نقاشی پشت شیشه با عنوان «شیشه‌نگار عاشق» با مضامین و موضوعات حماسی، مذهبی، خط و نقاشی، گل و مرغ و شمایل کشی برگزار می‌شود و از ۱۵ تا ۱۹ دی ماه در نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان برپاست. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند. 

نظر شما