چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۵۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
نقد و بررسی فیلم سینمایی «هیولایی فرا می‌خواند» با حضور غلامرضا آذری به عنوان کارشناس و محمدرضا فهمیزی به عنوان منتقد برگزار می‌شود.
نمایش و نقد «هیولایی فرا می‌خواند» در فرهنگ‌سرای رسانه / یکشنبه منتشر شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هیولایی فرا می‌خواند (A Monster Calls) فیلمی در ژانر فانتزی تاریک محصول مشترک آمریکا و اسپانیا و به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا است. فیلمنامه بر اساس رمانی با همین نام که در سال ۲۰۱۱ توسط پاتریک نس نوشته شده‌است به نگارش درآمده و خود پاتریک نس این وظیفه را بر عهده داشته‌است.

 لوئیس مک دوگال، لیام نیسون، فلیسیتی جونز، سیگورنی ویور، توبی کبل و جرالدین چاپلین در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

کانر اوملی پسربچه‌ای تنها و غمگین و منزوی است که زندگیش با مشکلات ریز و درشت بسیاری گره خورده‌است. پدر و مادر او از هم طلاق گرفته‌اند و مادرش مدتی است که به سرطان مبتلا شده‌است. کانر بخاطر عجیب بودن و متفاوت بودنش مدام در مدرسه اذیت می‌شود و از قلدرها کتک می‌خورد. تنها سرگرمی کانر فقط نقاشی کشیدن است که استعداد ذاتی آن را از مادرش به ارث برده‌است.

نقد و بررسی فیلم سینمایی «هیولایی فرا می‌خواند» با مشارکت استودیو هونامیک دوشنبه ۱۷ دی ساعت ۱۷ با حضور دکتر غلامرضا آذری به عنوان کارشناس و محمدرضا فهمیزی به عنوان منتقد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند و  برای اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۸۶۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما