چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
فرهنگ‌سرای امید با هدف بررسی سیر تطور و تحولات سینمایی چهل سال پس از انقلاب اسلامی، مجموعه ویدیو‌هایی با عنوان «چهل‌نما» را تولید و در در فضای مجازی منتشر می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف بررسی سیر تطور و تحولات این چهل سال اخیر در حوزه سینمای کشور، مجموعه ویدیویی با عنوان «چهل‌نما» را تولید کرده است. 

در این مجموعه در آیتم‌های کوتاه به معرفی و بررسی چهل فیلم برتر پس از انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود و عمده موضوعات و رویکردهای این چهل فیلم منتخب در حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ارزش‌های اخلاقی، گفتمان انقلاب اسلامی و ... است که هر روز به معرفی و بررسی یکی از این آثار پرداخته می‌شود.

نقاط عطف انقلاب اسلامی همچون تحولات پس از انقلاب، دسیسه‌های دشمنان در سال‌های ابتدایی انقلاب، شروع جنگ تحمیلی و تاثیرات آن بر زندگی فردی و اجتماعی افراد، تحولات اجتماعی و فرهنگی دهه‌های ۷۰ و ۸۰ و همچنین موضوعاتی چون: دفاع از حریم اهل بیت و مدافعان حرم را می‌توان در سیر حیاط سینمای پس از انقلاب به خوبی مشاهده کرد.
 
همچنین قرار است این محصول فرهنگی در قالب یک مستند دو بخشی تهیه و عرضه شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای امید به نشانی: میدان امام حسین (ع)؛ خیابان 17شهریور؛ خیابان خشکبارچی؛ بوستان خیام مراجعه کنند و با شماره 33302592  تماس بگیرند.

نظر شما