پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۰۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
خانه فرهنگ امام علی(ع) منطقه ۱۸ در هفته جاری با چهار کارگاه آموزشی میزبان علاقه‌مندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه‌های گلخانه، از نو نگاه اندیشه، دانشکده کودک و صدای مهربانی، چهار کارگاه آموزشی هستند که در هفته سوم دی ماه در خانه فرهنگ امام علی(ع) منطقه ۱۸ برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی گل و گیاه با عنوان گلخانه با حضور شهره روشنفکر کارشناس خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۸ و با موضوع آشنایی با گیاهان دارویی دوشنبه ۱۷ دی ماه ساعت ۱۰ تا ۱۱ برگزار خواهد شد.

خانه فرهنگ امام علی(ع) همچنین کارگاه «از نو، نگاه، اندیشه» را با حضور پریناز علی‌اکبریان کارشناس ارشد روانشناسی و مشاوره برای زوج‌ها برگزار می‌کند. در این کارگاه که روز سه‌شنبه ۱۸ دی از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود، کارشناس برنامه درباره اعتماد بین زن و شوهر با مخاطبان گفت‌وگو می‌کند.

سه‌شنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ نیز برنامه کارگاهی و آموزشی دانشکده کودک با حضور خدیجه بابالوکلهر کارشناس مذهبی میزبان کودکان است. در این کارگاه کارشناس برنامه قصه‌ای برای بچه‌های ۴ تا ۶ ساله روایت می‌کند و بعد هر یک از بچه‌ها به وسیله عروسک نقشی را بر عهده می‌گیرند و اجرا می‌کنند.

چهارمین برنامه خانه فرهنگ امام علی(ع) در این هفته کارگاه آموزشی صدای مهربانی با موضوع ارائه راهکارهای بیان احساسات و هیجانات درونی و ارتباط مؤثر و بهتر با دیگران است. این برنامه نیز با حضور پریناز علی‌اکبریان چهارشنبه ۱۹ دی ماه ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ میزبان مخاطبان است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه‌های کارگاهی می‌توانند به نشانی یافت‌آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب مجموعه شهید مختار سلیمانی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۷۸۵۰۴۰ تماس بگیرند.
نظر شما