پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۵۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با عضویت بیش از ۱۰۰ کتاب‌خوان، همراه با انتخاب بهترین کتاب سال از نگاه کودکان و نوجوانان در منطقه ۸ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «جام باشگاه کتاب‌خوانی کودک و نوجوان» با هدف گسترش فرهنگ عمومی کتابخوانی در کودک و نوجوان، انس با کتاب و افزایش سرانه مطالعه این گروه مهم در فرهنگ‌سرای گلستان و کتابخانه‌های منطقه ۸ برگزار می‌شود. 

باشگاه کتاب‌خوانی کودک و نوجوان منطقه ۸ از ابتدای پاییز امسال فعالیت خود را در فرهنگ‌سرای گلستان و کتابخانه‌های منطقه آغاز کرده است. تاکنون بیش از ۱۰۰ کودک و نوجوان، جذب این مجموعه شده‌ است. 

باشگاه کتاب‌خوانی کتابخانه دکتر شهیدی با نام «قاصدک»، ۱۵ عضو فعال دارد و تاکنون ۷ کتاب منتخب را مورد بررسی قرار داده است، باشگاه کتاب‌خوانی «آفتابگردون» در کتابخانه سلام، با جذب ۱۵ کودک در رده پیش‌دبستانی، ۳ کتاب مناسب برای این رده سنی را به صورت گروهی خوانش کرده است و باشگاه کتاب‌خوانی «بلوط‌» در کتابخانه شهربانو، همراه با ۲۰ کتا‌ب‌خوان، ۴ کتاب رده سنی نوجوان را مورد نقد و بررسی قرار داده است.
 
علاوه بر این، باشگاه کتاب‌خوانی «شقایق»، با جذب ۲۰ عضو، فعالیت خود را در مقطع دبستان دنبال می‌کند و باشگاه کتاب‌خوانی «شکوفه‌های گلبرگ» نیز همراه با ۱۵ کتاب‌خوان فعال، جلسات خوانش و مبادله کتاب را برگزار می‌کند. در نهایت، باشگاه کتاب‌خوانی «انارمک» در کتابخانه فرزانگان با بیش از ۲۰ عضو فعال، به دنبال انتخاب بهترین کتاب برگزیده است. 

نظر شما