جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۵۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
فرهنگ‌سرای رازی با همکاری شهرداری منطقه ۱۱، سازمان ورزش شهرداری تهران و دانشگاه افسری امام علی (ع)، ویژه‌برنامه «خیابان ورزش» را برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای رازی با همکاری شهرداری منطقه ۱۱، سازمان ورزش شهرداری تهران و دانشگاه افسری امام علی (ع)، ویژه‌برنامه «خیابان ورزش» را جمعه ۲۱ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌کند.

در این برنامه بین خیابان‌های کمالی و کاشان منطقه ۱۱، انواع بازی‌ها و ورزش‌ها برای شهروندان به ویژه ساکنان مجتمع‌های مسکونی جنگروی و نامجو فراهم می‌شود و امکانات انواع تفریحات و سرگرمی‌ها مانند فوتبال دستی، مار و پله، بدمینتون، ژیمناستیک، حرکات نمایشی رزمی، گلف، دارت و اسکیت مهیا خواهد شد. 

ارتقای سلامت اجتماعی، معرفی بازی‌ها و سرگرمی‌های کم‌هزینه به شهروندان، ایجاد فضایی مفرح و شاد، جلب مشارکت افراد جامعه در فعالیت‌های بدنی و ورزشی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی و رواج ورزش در سطح عمومی به عنوان یک سبک زندگی از اهداف برگزاری این برنامه است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی انتهای خیابان اسکندری، خیابان کاشان، بین کمالی و کاشان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند. 
نظر شما