چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۶۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
فیلم سینمایی «اسرافیل» در بیست و دومین نشست «سینما و جامعه» با حضور عوامل فیلم، یکشنبه ۲۳ دی ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای شفق نمایش داده و نقد و بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «اسرافیل» ساخته آیدا پناهنده با همکاری کانون فیلم قاب‌نو  در بیست و دومین نشست «سینما و جامعه» با حضور کارگردان و جمعی از عوامل فیلم، یکشنبه ۲۳ دی ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای شفق نمایش داده و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود. 

در خلاصه این فیلم آمده است: بیست سال از ماجرای عاشقانه اما ناکام ماهی و بهروز می‌گذرد، بهروز بازگشته است تا با سارا، دختری جوان ازدواج کند اما عشق قدیمی دوباره زنده می‌شود و...

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی ارسلان امیری و آیدا پناهنده و تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر محصول سال ۱۳۹۵ است. هدیه تهرانی، مریلا زارعی، پژمان بازغی، هدی زین‌العابدین، علی عمرانی، سهیلا رضوی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان ۲۱ ، بوستان شفق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88717195 تماس بگیرند.
نظر شما