جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۶۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی «دوربین.نت» با تجلیل از بهرام محمدی فرد؛ عکاس جنگ و دفاع مقدس، جمعه ۲۱ دی در فرهنگ‌سرای شفق برگزار می‌شود.
تجلیل از عکاس دفاع مقدس در اختتامیه جشنواره «دوربین.نت»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اختتامیه سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین.نت جمعه ۲۱ دی با تجلیل از برترین عکاسان خبری، مطبوعاتی سال ۹۶، انتخاب عکس برتر سال و تجلیل از بهرام محمدی فرد در فرهنگ‌سرای شفق، ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

بهرام محمدی فرد، متولد ۱۳۳۷ در تهران است. شروع عکاسی‌اش به سال ۱۳۵۶ باز می‌گردد اما پس از انقلاب به عنوان عکاس، کارش را در روزنامه جمهوری اسلامی آغاز کرد. در روزهای جنگ بارها به مناطق عملیاتی سفر کرد و بیشتر عمر عکاسی‌اش را در جبهه‌ها گذراند تا عکاسی کند و در قریب به هشتاد درصد عملیات‌ها حضور داشت. دو سال ابتدای جنگ را بیشتر همراه با دکتر مصطفی چمران در ستاد جنگ‌های نامنظم گذراند و در عملیات خیبر دچار موج گرفتگی و چندین بار هم شیمیایی شد. در حادثه طبس جزو اولین عکاسان حاضر در صحنه بود و در جنگ سی و سه روزه لبنان هم به عنوان عکاس حاضر بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای شفق، واقع در خیابان بوسف آباد، کوچه ۲۱، پارک شفق مراجعه کنند.

نظر شما