جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «هنرمندان معاصر» در زمینه‌های عکس و نقاشی تا چهارشنبه ۲۶ دی ماه در باغ موزه قصر میزبان علاقه‌مندان است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «هنرمندان معاصر» در زمینه‌های عکس و نقاشی جمعه ۲۱ دی ماه در باغ موزه قصر گشایش یافت و تا چهارشنبه ۲۶ دی ماه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان است. 

در این نمایشگاه که در دو بخش استادان و هنرمندان جوان برگزار می‌شود، آثار هنرمندان جوان در کنار آثار استادانی چون رسول اولیازاده، شاهین آروین، رضا رحیمی لسکو،‌ احمد طالبی، رحیم نوه‌سی و حسین هادی پوربروجنی به نمایش در می‌آید.

هدف از برپایی همزمان نمایشگاه استادان و هنرمندان جوان آن است که مخاطبان بتوانند حاصل کار نسل‌های مختلف هنرهای تجسمی را مقایسه کنند و به تشابهات و تفاوت‌ها پی ببرند. ضمن اینکه قرار گرفتن نام‌های شاخص در کنار نام هنرمندان جوان باعث دیده شدن بهتر کارهای نو و پیشرفت هر چه بیشتر هنرمندان جوان می‌شود.

نمایشگاه «هنرمندان معاصر» در نگارخانه ملک‌الشعرای بهار باغ موزه قصر به نشانی انتهای خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع دکتر شریعتی، میدان پلیس میزبان بازدیدکنندگان است. 
نظر شما