سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
در سی و ششمین نشست مذهبی کانون طراوت عنوان می‌شود
فرهنگ‌سرای مهر سی و ششمین نشست مذهبی «زمزمه‌های آسمانی» برگرفته از کتاب تحف العقول را ۲۴ دی ماه در سالن سرای حضور ویژه بانوان برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای مهر سی و ششمین نشست مذهبی «زمزمه‌های آسمانی» برگرفته از کتاب تحف‌العقول را ۲۴ دی ماه در سالن سرای حضور ویژه بانوان برگزار می‌کند.

در این برنامه نصایح امیرالمؤمنین(ع) به فرزندانش که برگرفته از کتاب تحف‌العقول است به مخاطبان آموزش داده شده و به سؤالات قرآنی مخاطبان پاسخ داده خواهد شد.

کتاب تُحَفُ‌العُقول نوشته ابومحمد حسن حرانی یا حلبی، معروف به ابن شعبه حرانی از علمای بزرگ قرن چهارم هجری قمری از کتاب‌های مشهور در حکمت‌ها و موعظه‌ها از امامان شیعه است. این کتاب با حجم کم، مطالب سودمندی از آداب و سنن، نصایح، موعظه‌ها، کلمات قصار، پند و اندرز و سفارش‌های پیامبر اسلام و اهل بیتش در بر دارد. در این کتاب، گزیده‌هایی از سخنان و روایات از پیامبر اسلام تا امام یازدهم شیعه در زمینه‌های گوناگون اعتقادی، اجتماعی، اخلاقی و فقهی جمع‌آوری شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی میدان بهمن، بزرگراه شهید تندگویان، خانی آباد نو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، بوستان بعثت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۰۳۲۵۰۰ تماس بگیرند.   
نظر شما