سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
نمایشگاه آثار برتر دومین جشنواره عکس موبایلی هشت با موضوع هنر رضوی تا پایان دی ماه در سه گالری فرهنگ‌سرای ارسباران برای بازدید عموم به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه ۱۰۰ اثر برگزیده دومین جشنواره عکس موبایلی هشت با موضوع هنر رضوی تا پایان دی ماه در سه گالری فرهنگ‌سرای ارسباران برای بازدید عموم به نمایش در می‌آید.  

طی فراخوان دومین جشنواره عکس موبایلی هشت به مناسبت دهه کرامت در مرداد امسال تعداد ۹ هزار و ۷۰۷ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

این جشنواره به همت نقش رویای بهشت با حمایت بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع)، سازمان فضای مجازی سراج و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با محورهای آداب و فرهنگ زیارت، جلوه‌های حرم مطهر رضوی، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ، فرهنگ رضوی در تمام نقاط جهان و انعکاس مراسم و آیین‌های رضوی، قدمگاه‌ها، زائران پیاده رضوی، مناسک، مراسم و جشنواره‌های رضوی و زیارتگاه‌های امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۱۸ داخلی ۱۲۵ تماس بگیرند. 

نظر شما