جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات با حضور در نخستین نمایشگاه بین‌المللی «شهر هوشمند» به ارائه آخرین دستاوردهای کانون شهر هوشمند پرداخته است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون شهر هوشمند فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات در نخستین نمایشگاه «شهر هوشمند» که در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا شده است، به ارائه چهار محصول خود در زمینه هوشمندسازی و شهر هوشمند پرداخته است و در کنار رقبای به نام این حوزه مورد استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفته است. این محصولات عبارت‌اند از: سیستم اعلان گفتار، مدیریت هوشمند ساختمان با میکرو کنترلر، پلتفرم جامع و یکپارچه مانیتورینگ شهری با استفاده از شبکه‌های بی‌سیم سنسوری و معرفی  یک سوپرمارکت آنلاین.

این کانون متشکل از افراد توانمند و متخصص در حوزه‌های فنی و مهندسی، حقوق، هنر، رسانه و مدیریت است و با اهداف فرهنگ‌سازی، ترویج، آموزش و کارآفرینی به دنبال کاهش شکاف فرهنگی موجود در جامعه ناشی از عدم شناخت صحیح از تجهیزات و محصولات فناورانه حوزه ICT است که تأثیر مستقیم روی سبک زندگی و فرهنگ خانواده‌ها دارد.

از دیگر فعالیت‌های این کانون در نمایشگاه عضوگیری از متخصصان و علاقه‌مندان در حوزه شهر هوشمند و اینترنت اشیاست.

مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند ۲۳ دی ماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران شهری در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد. این نمایشگاه تا ۲۵ دی ماه میزبان علاقه‌مندان است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کانون شهر هوشمند می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۹۰۲۱۲۵ تماس بگیرید.

نظر شما