پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۶۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
نمایش موزیکال عروسکی «خرگوش دانا و گرک بد گنده» به نویسندگی و کارگردانی ایرج صادقی طاری، چهارشنبه ۲۶ دی در فرهنگ‌سرای کار و تعاون اجرا می‌شود.
نمایش «خرگوش دانا و گرک بد گنده» در فرهنگ‌سرای کار و تعاونبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، نمایش شاد و موزیکال عروسکی «خرگوش دانا و گرک بد گنده» به نویسندگی و کارگردانی ایرج صادقی طاری برای کودکان ۴ تا ۶ سال با موضوع تنبلی و آینده نگری، روز چهارشنبه ۲۶ دی ساعت ۱۰ تا ۱۱ در فرهنگ‌سرای کار و تعاون اجرا می‌شود.

در خلاصه این نمایش آمده که سه خرگوش وارد جنگل می‌شوند و چون محل امنی برای زندگی ندارند، تصمیم می‌گیرند خانه‌ای برای خود بسازند. دو تا از خرگوش‌ها به نام چموش و مموش به دلیل تنبلی از پوشال و علف خشک برای خود خانه می‌سازند. برادر بزرگتر که باهوش و آینده‌نگر است از آجر برای خود خانه می‌سازد و در ادامه ماجراهایی با ورود گرگ به جنگل اتفاق می‌افتد.

سعید فرد، سمیه باباوند و ایرج صادقی از بازیگران این نمایش هستند و موسیقی آن را میلاد تجویدی ساخته، دکور و ساخت عروسک نیز بر عهده اکرم خدابنده‌لو است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی؛ بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۰۴۴۸۸۷ تماس بگیرند.
نظر شما