پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۷۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
در همایش «آدرنالین در زندگی» در فرهنگ‌سرای شفق عنوان شد
رامبد جوان در همایش «آدرنالین در زندگی» با تجلیل از بدلکاران سینما و ورزشکاران جمعه ۲۸ دی ماه در فرهنگ‌سرای شفق عنوان کرد: عاشق خلق صحنه‌های اکشن در سینما و تلویزیون هستم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش «آدرنالین در زندگی» با تجلیل از بدلکاران سینما و ورزشکاران با حضور رامبد جوان، همایون اسعدیان، علی‌رام نورایی، ارشا اقدسی، احسان روزبهانی، مهدی صفایی، بیتا منصوری، حسن مصطفوی، علیرضا فتحی، کامران رسول‌زاده و با اجرای مجید پرکار روز جمعه ۲۸ دی ماه در فرهنگ‌سرای شفق برگزار شد.

رامبد جوان: عاشق خلق صحنه‌های اکشن در سینما و تلویزیون هستم

ارشا اقدسی بدلکار در ابتدای این مراسم با سری آتش‌گرفته به روی سن آمد و گفت: امشب شب مهمی برای من است. من سال‌هاست که یک هدف دارم، هدفی بسیار بزرگ. یک روز به زنده‌یاد پیمان ابدی قولی دادم و تا امروز پای آن قول و قرار ایستادم، از همه شما می‌خواهم که در این راه به من کمک کنید.

در ادامه این مراسم بخش‌هایی از فیلم جیمزباند پخش شد که در آن از صحنه‌های بدلکاری استفاده نشده بود و سپس فیلم با صحنه‌های بدلکاری شده پخش شد تا حاضران تفاوت بین سکانس‌ها را دیده و بیشتر با کار بدلکاران آشنا شوند.

در قسمتی از این همایش، ویدیوهایی از بدلکاران شناخته‌شده سراسر جهان نمایش داده شد؛ در این ویدیوها بدلکاران آمریکایی، روسی، اسپانیا و کانادایی نظرشان را درباره پیشرفت بدلکاری در ایران بیان کردند.

رامبد جوان: عاشق خلق صحنه‌های اکشن در سینما و تلویزیون هستم

رامبد جوان با حضور روی سن درباره بدلکاری در ایران گفت: با اجازه بزرگانی که در این همایش حضور دارند باید بگویم که من عاشق خلق صحنه‌های اکشن در سینما و تلویزیون هستم. 

وی با اشاره به آشنایی‌اش با ارشا اقدسی در سال ۸۵ گفت: آن روزها او می‌خواست کاری نو و جدید را در یک تیم مستقل خلق کند و من هم همیشه دوست داشتم در کارهایی که می‌سازم، صحنه‌های پرهیجان و بکری وجود داشته باشد. 

جوان ادامه داد: بدلکاران همیشه سعی کردند به ما در پشت صحنه پروژه‌ها کمک کنند تا صحنه‌های تلویزیونی و سینمایی را پرهیجان‌تر و حرفه‌ای‌تر خلق کنیم. به تازگی قانون مورفی را با اقدسی کار کردم و بعد از آن با خودم گفتم چرا ما نمی‌توانیم کارهای اکشن خوب بسازیم.

در این همایش از سعید ضروری نخستین بدلکار معلول که بیش از هشت سال است در ورزش‌های اکستریم فعالیت دارد، علیرضا فتحی بدلکار پیشکسوت سینما و تلویزیون، مهنوش مرادی نخستین زن بدلکار، امیر میراخوری نخستین مرد بدلکار سینما و تلویزیون ایران به همراه محسن خداپرست دومین بدلکار مرد ایرانی، تقدیر شد.

در قسمتی دیگر از این مراسم از مرحوم فریدون علی‌تبار آتش‌نشان و بدلکار جوانی که در حادثه پلاسکو به شهادت رسید، یاد شد. همچنین در ادامه برنامه مهدی صفایی (قهرمان کیک بوکس ایران)، احسان روزبهانی (قهرمان بوکس)، علی‌رام نورایی (بازیگر) در حمایت از بدلکاران به ارائه نظرات خود پرداختند. 
نظر شما