سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۷۳۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
فرهنگ‌سرای امید همزمان با آغاز بهمن ماه نمایشگاه ویژه «هنر انقلابی» را در نگارخانه آبی برگزار می‌کند.
نمایشگاه «هنر انقلاب» در فرهنگ‌سرای امیدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با هدف پاسداشت چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی و نیز معرفی بسترهای فرهنگی وهنری برآمده از ریشه‌های انقلابی ایران زمین نمایشگاهی از پوستر طرح جلد کتب مختلف با موضوع انقلاب اسلامی که انتشارات  سوره مهر آن را به چاپ رسانده است، در نگارخانه آبی به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه که در که در آن بیش از ۳۰ اثر در قطع پوستر برای بازدید قرار گرفته است، از روز اول بهمن افتتاح شده و تا ۱۵ بهمن ماه میزبان علاقه‌مندان است.

خاطرات احمد احمد، خاطرات یک دیپلمه، سفیر ۷ هزار روزه، روز شمار تاریخ انقلاب اسلامی و ... از جمله عناوین کتاب‌هایی است که انتشارات سوره مهر آن را منتشر کرده و طرح جلد آن در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

عمده دسته‌بندی کتاب‌های منتشر شده در این انتشارات ادبیات، ادبیات دفاع مقدس، ادبیات انقلاب اسلامی با زیر مجموعه مبارزان انقلابی ، مردم، تاریخچه و وقایع ، شخصیت‌ها، نیروهای مسلح، پروژه انقلاب و نیز هنر و پروژهش، موسیقی، هنرهای نمایشی، کودک و نوجوان، اجتماعی و ... است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت ۸ تا ۱۸به فرهنگ‌سرای امید واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه کنند.
نظر شما