سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۰۷۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
عضو کمسیون فرهنگی مجلس ضمن تمجید از عملکرد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: گزارش‌هایی که به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه می‌شود گواه فعالیت‌های موثر در مراکز فرهنگی هنری پایتخت است.
سازمان فرهنگی هنری در دوره اخیر عملکرد موثری داشته استبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در یک مقطع زمانی از ظرفیت‌های موجود در سازمان فرهنگی هنری استفاده نمی‌شد اما خوشبختانه از زمان تصدی سعید اوحدی بر این سازمان با ارائه برنامه‌های مناسبتی در زمینه‌های مختلف، مراکز فرهنگی هنری پایتخت، فعالیت خوبی را آغاز کرده‌اند و سازمان فرهنگی هنری در دوره اخیر عملکرد موثری داشته است.

وی تصریح کرد: گزارش‌هایی که به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه می‌شود گواه فعالیت‌های موثر در مراکز فرهنگی هنری است. نمی‌گویم به استاندارهای لازم رسیده‌ایم اما به‌طور مثال در ماه رمضان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به طور مرتب ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی برگزار کرد و در مراکز این سازمان فعالیت‌های خوبی در جشن‌های آیینی چون شب یلدا و مناسبت‌های مذهبی چون میلاد پیامبر(ص) و میلاد امام رضا(ع) برگزار شده است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه بیان کرد: اجرای اینگونه برنامه‌ها با هدف گسترش شور و نشاط و ترویج معنویت در میان مردم رو به افزایش است اما به طور کلی می‌توان گفت از ظرفیت‌های موجود در حوزه فرهنگ استفاده بهینه نمی‌کنیم.

وی در پایان بیان کرد: یکی از مفاد قانون تسهیل ازدواج، در اختیار قراردادن فرهنگ‌سراها و سالن‌های موجود در سطح شهر به‌ صورت رایگان برای برگزاری مراسم عقد و عروسی جوانان است اما این موضوع تاکنون اجرایی نشده است. می‌توانیم از ظرفیت فرهنگ‌سراها علاوه بر برگزاری برنامه موثر فرهنگی برای تسهیل ازدواج جوانان استفاده کنیم.

منبع: برنا
نظر شما