جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۷۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای قرآن در قالب برنامه «فصل رویش» از پنج چهره قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم تجلیل می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ‌سرای قرآن در قالب برنامه «فصل رویش» از پنج چهره قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم تجلیل می‌کند. 

این برنامه روز جمعه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و معتز آقایی چهره قرآنی در حوزه حفظ قرآن کریم، امین پویا قاری بین‌المللی قرآن کریم، محمد ضرغام نویسنده چندین عنوان کتاب در حوزه مفاهیم قرآن، حنانه خلفی حافظ خردسال قرآن کریم و حجت‌الاسلام سید حمیدرضا محمودزاده حسینی تقدیر می‌شوند.
 
ویژه‌برنامه فصل رویش به تجلیل از ۴۰ چهره فرهنگی در حوزه‌های ادبیات و شعر، هنرهای تجسمی، سرود و موسیقی، نمایش و تئاتر، فیلم، سریال، انیمیشن، رسانه، قرآن و معارف اسلامی، ایثار و شهادت، علم و فناوری، جوانان، اقتصاد و تولید ملی و بانوان اختصاص دارد که تجلیل از چهره‌های قرآنی این برنامه در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به سه‌راه آذری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۵۵۷۷۵۱۴۱ تماس بگیرند.
نظر شما